20/6/08

SUPER MARIO BROS_MONTJUÏCH GALAXY


BARCELONA , MARCA REGISTRADA

Barcelona és una ciutat polièdrica i contradictòria, amb totes les virtuds i els defectes que això representa. Amb temps i ganes pots ser capaç de descobrir-la del tot, de fer que et mostri totes les seves cares.

Malauradament, alguns han volgut convertir Barcelona en un aparador, una façana on projectar allò que més interessa mostrar. Aquesta Barcelona és tota ella un recorregut, amb un seguit d’etapes o “pantalles” que hem de passar com si es tractés d’un videojoc on tot és superficial encara que, tot s’ha de dir, també pot ser molt divertit.

Hem triat una zona que resumeix la dualitat mar-muntanya de Barcelona i a partir d’aquí ens hem centrat en el catàleg d’elements que més se solen destacar, per atraure als turistes i als mateixos ciutadans. D’aquesta manera, les 4 estacions que hem assenyalat són els 4 puntals de la projecció de la Barcelona internacional:

- Comerç + Oci ( tendes, restaurants amb vistes al mar i botellón)

- Cultura ( teatres i museus)

- Record de les Olimpiades ( l’anella Olímpica)

- Història ( el Castell de Montjuïch)

El nostre itinerari és una crítica a Barcelona com a “marca registrada” però també una invitació a descobrir tot allò que s’hi amaga al darrera. Hi vols jugar?

START GAME!

BARCELONA, REGISTERED TRADEMARK

Barcelona is a polyhedric and contradictory city, with all the virtues and the faults that this represents. With time and desire you can be capable of discovering it completely, of doing that it shows you all its faces.

Unfortunately, some of them have wanted to turn Barcelona into a shop window, a front where to project that one that more is interested in showing. This Barcelona is quite it a tour, with stages or screens that we must pass as if it was a question of a video game where everything is superficial though also it can be very funny.

We have chosen an area which covers Barcelona’s duality sea - mountain and from here we have centred on the most attractive sites for the tourists and the same citizens. The 4 stops that we have appointed are the 4 props of the projection of the international Barcelona:

- Trade + Leisure time (shops, restaurants with a view to the sea and “botellon”)

- Culture (theatres and museums)

- The Olympic Games memories ( the Olympic Ring)

- History ( Montjuïch Castle)

Our itinerary is a critique of Barcelona as "registered trademark" but also an invitation to discover all that it hides behind. Do you want to play?

START GAME!



Designed by Alvar Cortada

Produced by Miguel Gomez

Direction by Sonia Palmi



No hay comentarios: