21/2/08

Com haurem fet la majoria que estudiem arquitectura, al iniciar la carrera se'ns desperta (i facilita) l'interés per la resta del món i comencem a viatjar i conèixer d'altres ciutats de manera quasi indiscriminada, ja que no coneixem res de res, (i el que ens queda).
Després de Caminar per Berlin, Paris, Viena, Amsterdam, Rotterdam, Ciutat de Mèxic, Praga, Basilea, Cophenague, Estocolm, Brusseles, Zurich, Milan, i d'altres ciutats españoles, em sembla molt bon exercici camina la meva ciutat.
Visc a Barcelona desde fa 25 anys, i serà un tòpic, però si quan vaig de viatge procuro no deixar-me cap barri de la ciutat que vaig a visitar perque no fer el mateix de la ciutat on probablement viuré tota la vida?
Fa poc d'un any me'n vaig adonar que havia estat 3 vegades al Louvre i en canvi no havia entrat MAI a la Sagrada Familia. Vaig començar un recorregut més o menys intensiu (segons el poc temps que tenim tots en el dia a dia) dels llocs que creia que tenien interés a Barcelona i per extensió a Catalunya. He descobert (i el que em queda per descobrir) que Barcelona té espais d'interés de tota mena.

No hay comentarios: